Alla inlägg under augusti 2012

Av jonathanistockholm - 28 augusti 2012 17:42

Ska först äta 2 ägg, sen blir det en tur till gymet idag! Äntligen..

Av jonathanistockholm - 26 augusti 2012 15:30

Min PT säger att mat står för 80% och träningen 20% om man vill gå ner i vikt. Inte så konstigt egentligen då man äter fler gånger än man tränar oftast..Om man som jag älskar mat då? Inser att jag måste se över kosten mkt bättre: vad man stoppar i sig, hur stora mängder, vilka tider man äter osv. Kommer bli en intressant höst, mitt mål är gå ner 14-15 kilo till jul vilket inte ska vara omöjligt. Sen ska man ju självklart inte vara en jojjo-bantare, därför blir det kontinuerligt många träningspass och rätt mat framöver.Tråkigt nog har jag varit sjuk i över en vecka nu och inte kunnat träna, men snart så!!!

Av jonathanistockholm - 18 augusti 2012 14:05

Tyvärr ofrivilligt då jag fått feber och är lite småkrass. Men kan bero på många orsaker. Imorgon hoppas jag vara tillbaka igen :)Denna veckan har jag varit på resande fot och har bara hunnit med 2 pass. Däremot var ett av passen 55 minuter spinning, skitbra träning helt enkelt!!!

Av jonathanistockholm - 12 augusti 2012 14:22

Inte illa, träningen efter sommaren/semestern har fått en smakstart!Kört både kondition och styrka, ganska korta pass på 30-45 minuter men då kör jag intensivt hela tiden utan vila. Har signat upp mig på vanliga spinningpassen också på torsdagarna så man hela tiden har något att utgå ifrån. Målet är att vara nere i matchvikt till jul då vi åker till Thailand! Jag är stolt att jag kom igång träna förra året som jag gjorde och det har verkligen gett resultat, mer ska det bli! Jag ger inte upp i första taget. Som sagt lovar jag bli bättre på lägga upp bilder från träningen.Nu blir det 3 dagars affärsresa söderut men har bokat hotell med bra gym så nåt pass blir det säkert där även fast man nog också ska ta en vilodag med bastu och jacuzzi för att bota träningsverken lite :)Ä

Av jonathanistockholm - 8 augusti 2012 20:24

Varit på gymet idag, cyklat och lyft lite skrot för armarna. skönt vara tillbaka! Nöjd med mig själv.. :)

Av jonathanistockholm - 6 augusti 2012 19:25

Funderar på om någon har tips på en riktigt bra dietist?

Av jonathanistockholm - 6 augusti 2012 16:37

Haft en riktigt bra semester resa och är nu tillbaka i vardagen.

Detta innebär (förhoppningsvis) kontinuerlig träning och rätt kost!

Har gått upp ca 10 kilo sen i slutet av maj och det bevisar ju att sommaren är bra på många sätt men inte om man vill träna på gymet.. Så nu blir det skärpning från och med idag! 15-17 kilo ska bort innan jul och det är inget orimligt mål.

Blir lite lätt träning idag på gymet, cykel och lite fria vikter. Sen blir det till att anmäla sig till lite olika pass...!


Lägger ut lite bilder lite senare idag, lovar skärpning på bilder framöver!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards