Alla inlägg under mars 2012

Av jonathanistockholm - 22 mars 2012 23:09

Min PT mätte o vägde mig igår, benen har blivit 6 cm mindre sen 31 januari... Jobbat stenhårt på benen!! Mkt nöjd. Bilens lite större också men midjemåttet var ungefär detsamma. Målet: bort med magen!!! Jobba stenhårt...

Av jonathanistockholm - 21 mars 2012 23:19

Idag var det PT-timme igen, hårt blev det som vanligt!! Ligger här i sängen och längtar efter massage......

Av jonathanistockholm - 18 mars 2012 11:36

Blev det nån träning? Ja, 3 pass hittills och i eftermiddag blir det spinning igen. 4 pass är faktiskt helt OK! Hade PT-träning igår och tränaren gnällde lite på att jag gått upp 2 kilo, men det varken syns eller känns tycker jag så det mååååste ju vara att jag fått 2 kilo muskler i veckan eller?? Nja, 80% av träningen är att äta rätt, 20% är hårt arbete på gymet. Svårt dock när man är sån livsnjutare som jag är... Men då mitt mål är komma under 110 kilo till sommaren får jag nog ta en liten funderare på hur jag ska äta och dricka under våren. 110 kilo säger ni, hur stor är du egentligen? Sanningen är att jag vägde 145 kilo i somras och just nu ligger jag runt 120 kilo. Så det är inte såååå mkt kvar :)Vad har ni för mål med er träning?Kommer lägga ut lite bilder också framöver, nåt speciellt ni vill se? Ska tilläggas: rejäl träningsvärk i rumpan och skulle behöva lite massage!!

Av jonathanistockholm - 12 mars 2012 21:10

Ja, vad kan man inte göra?! Lite armhävningar går bra, bryggan, situps och lite grodhopp!Vissa hotell har ju inte gym men självklart kan man träna för det!

Av jonathanistockholm - 11 mars 2012 21:13

Nu har jag äntligen en blogg, så det så!Här kommer jag blogga om både det ena och det andra men fokus kommer vara på kost, träning, hälsa och resor. Ganska bra ämnen väl?Lite om mig:JonathanStockholm33 årSamboTränar på SATS, har en PT som jag träffar en dag i veckan och så kör jag 1-2 spinning pass i veckan. Kommer berätta mer om min träning i nästa blogginlägg. Ställ gärna frågor och kommentera!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards